Туслах цэс
Хэрэглэгчийн булан
Нэвтрэх нэр
Нууц үг
 
Нууц үг сэргээх | Бүртгүүлэх
 
Маркетингийн үйл ажиллагааны зохион байгуулалт, хамрах хүрээ.
Yйлдвэрлэлийн баримжаат чиглэлээс хэрэглэгчдийн баримжаат зэх зээлд шилжихэд зохион байгуулалтын хэд хэдэн үеийг дамжин шилждэг байна. Энэ үйл ажиллагаа нь гурван шаттай бөгөөд зохион байгуулалтын  бүтцийн хувьд дараахи байдалтай байна.
Yүнд:
      1.    Маркетингийн баримжаат шат
      2.    Борлуулалтын баримжаат шат
      3.    Хэрэглэгчийн баримжаат шат гэж байна.

Хүснэгт 2
Маркетингийн үйл ажиллагааны хүрээ

Yйл ажиллагааны чиглэл Хамрагдах хүрээ
Маркетингийн судалгаа, мэдээллийн сан 1.  Худалдаа, үйлдвэрлэл, хэрэглээ, барааны борлуулалт ба рекламын хүрээн дэх судалгаа шинжилгээ,
2.  Мэдээллийн боловсруулапт, ангилал,
3.  Маркетингийн үйл ажиллагааны судалгаа,
4.  Өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааны судалгаа
Бүтээгдэхүүний нэр төрлийн төлөвлөлт 1.  Пүүснйн үйлдвэрлэлийн бүтцийн нэр төрлийг боловсруулах, тодорхойлох,
2.  Бүтээгдэхүүний техникийн шинж байдлын зохицол, тэдгээрийн сав, баглаа боодол, үнэ, хэрэглээний чанар, шинэ барааг бүтээх болон байсан бараа, үйлчилгээг сайжруулах замаар худалдан авагчдын хэрэгцээнд техникийн үйлчилгээ хийх.
Борлуулалт, хуваарилалт 1.  Худалдаа - хуваарилалтын цэгүүдээр дамжуулан барааг борлуулах,
2.  Борлуулалтын сувгийн сонголт,
3.  Агуулахын асуудал,
4.  Тээвэрлэлт,
5.  Худалдааны тайлан,
6.  Борлуулалтын шинжилгээ,
7.  Борлуулалтын төсөөлөл,
8.  Худалдааны төсөв, квотыг тодорхойлогч,
9.  Бараа эргэлтийг нэр төрлөөр төлөвлөх,
10.         Борлуулагч байгууллагуудтай тогтоосон холбоо
Борлуулалтын судалгаа, идэвхжүүлэлт 1.  Мэдээллийн бүх хэрэгслэлийг ашиглан эцсийн ба завсарын хэрэглэгчдийн дунд сурталчилгаа явуулах,
2.  Байнгын ба завсарын хэрэглэгчид худалдан авагчдыг урамшуулах, үнийн хөнгөлөлт, худалдан авсан зүйлд нь бэлэг, дурсгалын зүйлийг нэмж өгөх,
3.  Дэлгүүрийн доторх реклам, барааны нэр, үнийн жагсаалт, худал-дааны зарлал,
4.  Борлуулалтын ажилтнуудыг идэвх-жүүлэх, материаллаг урамшуулал үзүүлэх, барааны өрөлт, дэлгэлт болон мэргэжлийн өсөлт, мэдлэг зэргээр нь тэргүүний худалдагч шалгаруулах уралдаан зарлах,



Yйл ажиллагааны чиглэл    Хамрагдах хүрээ
Маркетингийн судалгаа, мэдээллийн сан   
     1.    Худалдаа, үйлдвэрлэл, хэрэглээ, барааны борлуулалт ба рекламын хүрээн дэх судалгаа шинжилгээ,
     2.    Мэдээллийн боловсруулапт, ангилал,
     3.    Маркетингийн үйл ажиллагааны судалгаа,
     4.    Өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааны судалгаа
Бүтээгдэхүүний нэр төрлийн төлөвлөлт   
     1.    Пүүснйн үйлдвэрлэлийн бүтцийн нэр төрлийг боловсруулах, тодорхойлох,
     2.    Бүтээгдэхүүний техникийн шинж байдлын зохицол, тэдгээрийн сав, баглаа боодол, үнэ, хэрэглээний чанар, шинэ барааг бүтээх болон байсан бараа, үйлчилгээг сайжруулах замаар худалдан авагчдын хэрэгцээнд техникийн үйлчилгээ хийх.

Борлуулалт, хуваарилалт   
    1.    Худалдаа - хуваарилалтын цэгүүдээр дамжуулан барааг борлуулах,
    2.    Борлуулалтын сувгийн сонголт,
    3.    Агуулахын асуудал,
    4.    Тээвэрлэлт,
    5.    Худалдааны тайлан,
    6.    Борлуулалтын шинжилгээ,
    7.    Борлуулалтын төсөөлөл,
    8.    Худалдааны төсөв, квотыг тодорхойлогч,
    9.    Бараа эргэлтийг нэр төрлөөр төлөвлөх,
   10.    Борлуулагч байгууллагуудтай тогтоосон холбоо

Борлуулалтын судалгаа, идэвхжүүлэлт   
   1.    Мэдээллийн бүх хэрэгслэлийг ашиглан эцсийн ба завсарын хэрэглэгчдийн дунд сурталчилгаа явуулах,
   2.    Байнгын ба завсарын хэрэглэгчид худалдан авагчдыг урамшуулах, үнийн хөнгөлөлт, худалдан авсан зүйлд нь бэлэг, дурсгалын зүйлийг нэмж өгөх,
   3.    Дэлгүүрийн доторх реклам, барааны нэр, үнийн жагсаалт, худал-дааны зарлал,
   4.    Борлуулалтын ажилтнуудыг идэвх-жүүлэх, материаллаг урамшуулал үзүүлэх, барааны өрөлт, дэлгэлт болон мэргэжлийн өсөлт, мэдлэг зэргээр нь тэргүүний худалдагч шалгаруулах уралдаан зарлах,
Маркетингийн удирдлагын бүх үйл явцыг хураангуйлан дүгнэж үзэхэд удирдлага нь систем, дэс дараатай орчил юм.


Зураг 8. Маркетингийн удирдлагын орчил
Энэ зураглал нь маркетингийн удирдлага нарийн дэс дараалалтай, системтэй үйл явц болохыг харуулна.

Үнэлэх
Нэвтрэнэ үү
Үнэлгээ (0)

Админы мэдээлэл



Сэтгэгдэл үлдээх
Нэр
Сэтгэгдэл
Өмнөх сэтгэгдлүүд »
     
PMS.MN
Developed by: miniCMS™ v2
Web stats