Туслах цэс
Хэрэглэгчийн булан
Нэвтрэх нэр
Нууц үг
 
Нууц үг сэргээх | Бүртгүүлэх
 
Маркетингийг судлах арга
Энэ нь өөртөө нийтлэг шинжлэх ухааны арга (туршилт, судалгааны үнэлгээ), тодорхой шинжлэх ухааны аргууд (удирдлагын онол, эдийн засгийн шинжилгээ, модел, статистик, социологи, сэтгэл судлал, математик) -ыг хэрэглэдэг. Yүнээс гадна маркетингийн шинжилгээнд зах зээлийн хэсэгчлэлийг багтаасан SWOT шинжилгээний арга, зах зээл дээрх фирмийн таваарын технологи, өрсөлдөгчийн таваарын үнэлэлт, таваарын моделийн блокоор нэр төрлийн шинжилгээ хийж зах зээлийн янз бүрийн хэсэгчлэлийн хувилбаруудыг хэрэглэж байдаг. Мөн маркетинг бол онолын боловсруулалтаа зах зээлийн практиктай холбож байгууллагын өрсөлдөх чадварыг дээшлүүлэх арга зүй эзэмшүүлнэ. Энэ бүхнээс үндэслэж маркетингийн тодорхойлолт өгдөг.


Үнэлэх
Нэвтрэнэ үү
Үнэлгээ (0)

Админы мэдээлэл



Сэтгэгдэл үлдээх
Нэр
Сэтгэгдэл
Өмнөх сэтгэгдлүүд »
     
PMS.MN
Developed by: miniCMS™ v2
Web stats