Туслах цэс
Хэрэглэгчийн булан
Нэвтрэх нэр
Нууц үг
 
Нууц үг сэргээх | Бүртгүүлэх
 
Маркетингийн зарчим.
a.    Хэрэглэгчийн эрэлт хэрэгцээг таамаглах. Энэ нь дараахи зарчимд суурилж байна.
      1    Хэтийн төлөвийг баримжаалах
      2    Эрэлтийн өсөлтийг таамаглах
      3    Иж бүрэн, олон хувилбарт шийдвэр гаргах.
      4    Янз бүрийн үзэл санаа дэвшүүлэн төвлөрсөн бус удирдлагад илүү ач холбогдол өгөх.
      5    Хэрэглэгчийн эрэлт хэрэгцээнд бүрэн нийцсэн бараа бүтээгдэхүүний нийлүүлэлтийг нэмэгдүүлэх.
b.    Ашигтай байх.
      1    Гүйлгээний бүх явцад оролцох нийтлэг, ашигтай солилцоонд суурилах.
      2    Бүх түншлэгчид идэвхтэй оролцох, ашигтай арилжаа хийх.
      3    Өрсөлдөгчтэйгээ идэвхтэй хамтран ажиллах
c.    Yйл   ажиллагаагаа нийгмийн эрэлт хэрэгцээнд чиглүүлэх.
     1    Улс орны өмнө тулгарсан нийгэм, эдийн засгийн асуудлыг шийдвэрлэхэд нөлөөлөх.
     2    Байгаль орчноо хамгаалах.
     3    Ажлын байр гаргах.
     4    Соёлтой үйл ажиллагааг хэвшүүлэх.
Үнэлэх
Нэвтрэнэ үү
Үнэлгээ (0)

Админы мэдээлэл



Сэтгэгдэл үлдээх
Нэр
Сэтгэгдэл
Өмнөх сэтгэгдлүүд »
     
PMS.MN
Developed by: miniCMS™ v2
Web stats