Туслах цэс
Хэрэглэгчийн булан
Нэвтрэх нэр
Нууц үг
 
Нууц үг сэргээх | Бүртгүүлэх
 
Маркетингийн зорилго

Энэ нь зах зээлийн судалгаа, таамаглал, зах зээлийн хэсэгчлэл, орчин, өрсөлдөөнийг буй болгоход чиглэгддэг. Энэхүү зорилт нь хоёр бүлэгт хуваагдана,
1.    Хэрэглэгчийн баримжаатай эрэлтийг хөгжүүлэхийн тулд үйл ажиллагааны стратеги, төлөвлөгөөг боловсруулах.
2.    Таваарын борлуулалт, үнэ, мэдээлэл, худалдааны бодлогыг хэрэгжүүлэх зэргээр үйлдвэрлэгчийн зах зээл, хэрэглэгчийн зах зээл хоёрын уялдааг зохицуулахад маркетингийн зорилго чиглэгдэнэ.


Үнэлэх
Нэвтрэнэ үү
Үнэлгээ (0)

Админы мэдээлэл



Сэтгэгдэл үлдээх
Нэр
Сэтгэгдэл
Өмнөх сэтгэгдлүүд »
     
PMS.MN
Developed by: miniCMS™ v2
Web stats