Туслах цэс
Хэрэглэгчийн булан
Нэвтрэх нэр
Нууц үг
 
Нууц үг сэргээх | Бүртгүүлэх
 
Үйлчилгээний маркетингийн тухай ойлголт.
Үйлчилгээнүүд нь маркетингийн талбарт ихэнх динамик бүсийн нэгийг илэрхийлдэг. Америкын худалдааны яамнаас үйлчилгээний 4 төрлийг боловсруулсан.
1.    Тээвэрлэлт, харилцаа холбоо, нийтийн үйлчилгээ.
2.    Санхүү, даатгал, биет (үл хөдлөх) хөрөнгө.
3.    Олон нийтийн удирдлага, засгийн газар.
4.    Ерөнхий үйлчилгээ. Энд зар сурталчилгааны агентаас эхлээд автомашины үйлчилгээ болон хууль зүйн үйлчилгээ зэрэг орно.
Үйлчилгээ нь бизнес эрхлэгчдийн болон хэрэглэгчдийн хүсэл шаардлагыг хангах зорилго бүхий ажил үүрэг юм. Үйлчилгээ нь хүргэлт, түгээлттэй бодит бүтээгдэхүүн эсвэл дараах үргэлжлэх цар хүрээ бүхий үйлчилгээний иж бүрдэлтэй байж болно. Үүнд:
Дан үйлчилгээ --- Бүтээгдэхүүнтэй үйлчилгээ --- Үйлчилгээтэй бүтээгдэхүүн --- Дан бүтээгдэхүүн

ЯАГААД YЙЛЧИЛГЭЭНИЙ МАРКЕТИНГ ...?
Yйлчилгээний маркетииг, чанар, үйлчилгээний менежментийг судлах нь яагаад чухал байдаг вэ? Yйлчилгээний маркетинг болон захиалга, үйлчилгээний чиглэлийг тодорхойлж байдаг бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэлийн маркетингийн хоорондын ялгаа нь юу вэ?
Yйлчилгээ нь үйлдвэрлэлийн үйл ажиллагаанд түлхэц болох нь
Yйлчилгээний маркетинг болон менежмент нь хөгжлийн эхэн үедээ банк болон эрүүл мэндийн салбарт нилээд эрч хүчтай хөгжиж байсан. Харин одоо автомашин, компьютерийн салбарт чанартай үйлчилгээ үзүүлэхгүйгээр дотоодын болон дэлхийн зах зээлд өрсөлдөж чадахгүй болж олон салбаруудад чанартай үйлчилгээ үзүүлэх нь шаардлагатай болжээ.


Үнэлэх
Нэвтрэнэ үү
Үнэлгээ (0)

Админы мэдээлэл



Сэтгэгдэл үлдээх
Нэр
Сэтгэгдэл
Өмнөх сэтгэгдлүүд »
     
PMS.MN
Developed by: miniCMS™ v2
Web stats